q18

Regulamin

Q18 ApartHotel

Poniższy regulamin Q18 ApartHotel stanowi integralną część umowy wynajmu (rezerwacji) apartamentu i został opracowany dla zapewnienia spokojnego oraz bezpiecznego pobytu naszych Gości. Klient dokonujący rezerwacji naszego apartamentu, akceptuje niniejszy regulamin.

Regulamin dostępny jest na stronie www.q18.pl

W treści regulaminu użyte zostały następujące pojęcia:

  1. Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych według zapisu kodeksu cywilnego.
  2. Usługodawca – MODERN GROUP DarREGULAMINQ18 ApartHotelPoniższy regulamin Q18 ApartHotel stanowi integralną część umowy wynajmu (rezerwacji) apartamentu i został opracowany dla zapewnienia spokojnego oraz bezpiecznego pobytu naszych Gości. Klient dokonujący rezerwacji naszego apartamentu, akceptuje niniejszy regulamin.

    Regulamin dostępny jest na stronie www.q18.pl

    W treści regulaminu użyte zostały następujące pojęcia:

    1. Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych według zapisu kodeksu cywilnego.
    2. Usługodawca – MODERN GROUP Dariusz Muszyński, ul. Królowej Jadwigi 18; 85-231 Bydgoszcz, NIP 559-145-81-75 – zwany dalej Q18 ApartHotel.
    3. Usługa – usługa zakwaterowania realizowana przez MODERN GROUP Dariusz Muszyński pod nazwą Q18 ApartHotel na rzecz klienta.
    4. Umowa – wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z umowy zakwaterowania w lokalach.
    5. Cena za usługę – kwota wskazana podczas rezerwacji, obejmująca należności wynikające z umowy.

     

    1. Rezerwacja apartamentu
    2. Podczas rezerwacji Klient wybiera lokal oferowany przez Q18 ApartHotel za pośrednictwem strony internetowej lub portalu pośredniczącego w zawieraniu umów, a następnie dokonuje rezerwacji konkretnego lokalu poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego w serwisie internetowym. Aby dokonać rezerwacji klient zobowiązany jest do zapłaty zaliczki w wysokości 30% wartości pobytu, za pośrednictwem systemu płatności internetowych. Klient może również dokonać rezerwacji telefonicznie pod numerem telefonu +52 330 87 93.
    3. Oferowane lokale są przeznaczone do zamieszkania maksymalnie przez liczbę osób wskazanych w formularzu rezerwacji. Liczba osób nie może przekraczać ilości maksymalnie przeznaczonej dla danego lokalu. Klient wskazuje liczbę osób w formularzu rezerwacji.
    4. Jeśli ilość osób jest większa niż ta podana przy rezerwacji, Q18 ApartHotel może zażądać dodatkowej opłaty lub zerwać umowę, co spowoduje nie udostępnienie apartamentu Klientowi lub konieczność opuszczenia go przez Klienta.
    5. Potwierdzeniem rezerwacji jest doręczenie wiadomości na adres poczty elektronicznej, wskazanej przez Klienta podczas procesu rezerwacji.

     

    1. Opłata za pobyt
    2. Klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 30% lub całej kwoty w ciągu 8h od otrzymania rezerwacji poprzez jedną z metod płatności podaną w wiadomości mailowej.
    3. Klient zobowiązany jest wpłacić pełną kwotę najpóźniej w dniu przyjazdu.
    4. Zaliczka winna być uiszczona za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego bezpośrednio poprzez panel rezerwacyjny lub przelewem na wskazane w formularzu konto bankowe. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry przed planowanym przyjazdem lub w dniu przyjazdu w recepcji, bądź bezpośrednio w „kiosku hotelowym” Q18 ApartHotel. W przypadku rezerwacji apartamentu z krótkim terminem przyjazdu, Usługodawca w niektórych przypadkach, zastrzega sobie prawo do rezerwacji apartamentu po otrzymanej płatności.
    5. Brak wpłaty środków w ciągu 4h od trzymania rezerwacji skutkuje natychmiastową anulacją rezerwacji.
    6. Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych w procesie rezerwacji (imię, nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej, adres, numer dokumentu tożsamości).
    7. Dowodem zakupu jest paragon. Jeśli Klient potrzebuje faktury za pobyt, zobowiązany jest do przekazania tej informacji przed dokonaniem płatności. Po wystawieniu paragonu, nie ma możliwości otrzymania faktury.
    8. W przypadku przedłużenia rezerwacji, obowiązuje cena zgodna z aktualnym cennikiem hotelowym na dany dzień.

    III. Doba hotelowa

    1. Apartament wynajmowany jest na doby.
    2. Doba hotelowa rozpoczyna się nie wcześniej niż o godz. 15:00 pierwszego dnia pobytu Gości(a) a kończy się nie później niż o godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu.
    3. Dostęp do Q18 ApartHotel

    Kod dostępu do budynku, w którym znajdują się apartamenty przekazywany jest na podany przez Klienta adres e-mail/numer telefonu. Następnie kartę dostępu do samego apartamentu Gość pobiera w kiosku hotelowym
    w recepcji samoobsługowej. Karta hotelowa/kod dostępu, którą Klient otrzymuje w chwili zameldowania jest kodowana dla Klienta na czas Jego pobytu i nie może być przekazywana osobom trzecim z wyłączeniem osób, które wspólnie z nim przebywają w apartamencie na czas pobytu. Klient nie ma prawa udostępniania apartamentu osobom trzecim.

    1. Zwrot kart dostępu

    Zdanie karty dostępu do apartamentu następuje w dniu wyjazdu Gości(a) poprzez umieszczenie jej w kiosku samoobsługowym.

    1. Warunki pobytu w Q18 ApartHotel
    2. Gość(cie) jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22:00 do 6:00).
    3. Recepcja czynna jest od 8:00 do 16:00.
    4. Wszelkie usterki lub awarie powstałe na terenie budynku czy też w apartamencie, na które Q18 ApartHotel nie ma wpływu nie są podstawą do anulowania lub zmiany opłat za pobyt.
    5. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Q18 ApartHotel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji. W wypadku braku zgody Klienta na zamienny apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Usługodawca ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez niego zaliczki.
    6. Parking Q18 ApartHostel jest monitorowany 24h, niestrzeżony, firma nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy, jak również nie ponosi odpowiedzialności za nieuiszczenie lub nieprawidłowe uiszczenie opłaty za parkowanie w strefie płatnego parkowania.
    7. Gość(cie) zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP oraz ppoż. Zabronione jest niszczenie apartamentu, klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi oraz wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie ppoż. W przypadku naruszenia określonych zasad Usługodawca uprawniony jest do obciążenia Klienta kosztami, które pozwolą na doprowadzenie apartamentu do stanu poprzedniego.
    8. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w apartamencie powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
    9. W przypadku, gdy Klient w sposób rażący narusza określone zasady, spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między domownikami i gośćmi – Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Klientowi umowy pobytu w apartamencie ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu. W takiej sytuacji Klientowi nie będzie przysługiwał zwrot należności za niewykorzystany okres pobytu. Q18 ApartHotel zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia Gości(a), którzy podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyli Regulamin.
    10. Q18 ApartHotel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałas spowodowane przez sąsiadów (np. remont, zakłócanie ciszy nocnej, nieodpowiednie zachowanie na terenie obiektu). W przypadku zakłócania ciszy nocnej należy o tym fakcie powiadomić policję. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
    11. Zabrania się bez pisemnej zgody Q18 ApartHotel publikowania zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych, na których można zidentyfikować apartament lub jego część a mogą one naruszyć dobre imię Q18 ApartHotel.
    12. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmówienia pobytu Klientów, którzy przyjechali w większej ilości osób niż podanych w warunkach rezerwacji. Każda zmiana odnośnie ilości osób powinna być zgłoszona co najmniej 24h przed planowanym przyjazdem celem przygotowania apartamentu.
    13. Dziecko do lat 3 (jedno na apartament) śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą regularną cenę i traktowane są na takich samych zasadach jak osoba dorosła.
    14. Dzieci poniżej 15 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    15. W apartamencie jak i w całym obiekcie Q18 ApartHotel obowiązuje bezwzględny zakaz:
      • wprowadzania zwierząt;
      • używania środków odurzających;
      • używania świec;
      • przenoszenia wyposażenia apartamentu do innych lokali (stoły, krzesła, zastawa stołowa  itd.);
      • zakaz wynoszenia mebli na balkon/taras.
    1. Usługodawca ma prawo do odmowy pobytu osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Klientowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystaną rezerwację.
    2. Osoby trzecie niezameldowane w apartamencie mogą w nim przebywać wyłącznie za zgodą Q18 ApartHotel. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie, jak również wszelkie szkody wyrządzone przez przebywające na jego zaproszenie osoby trzecie, niebędące zameldowane w Apartamencie.
    3. Klient (gość) zobowiązany jest w razie zagrożenia dla jego życia lub zdrowia (a także innych osób przebywających wraz z nim w apartamencie) niezwłocznie wezwać odpowiednie służby.
    4. Usługodawca zastrzega, że nie wszystkie elementy dekoracji widoczne na zdjęciach użytych do sesji fotograficznej są dostępne w ofercie.
    5. Usługodawca może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości czy też szkodę na osobie Gościa bądź pracowników lub innych osobach przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt innych klientów lub funkcjonowanie obiektu.
    6. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować drogą mailową/sms lub bezpośrednio pracownika Q18 ApartHotel. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.

    VII. Anulowanie rezerwacji lub jej zmiana

    1. Bezpłatna anulacja oraz wszelkie zmiany dotyczące rezerwacji są możliwe na 3 dni przed rozpoczęciem pobytu. Prosimy pamiętać, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Każda zmiana uzgadniana jest indywidualnie i uzależniona jest od kalendarza dostępności. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian bądź naliczeniu dodatkowych opłat. Zwrot wpłaconych środków następuje w ciągu 14 dni roboczych.
    2. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Q18 ApartHotel, jeżeli jest dostępny ten sam lub inny apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Q18 ApartHotel uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki lub całości opłaty za pobyt.
    3. Jeśli Klient anuluje rezerwację po ustanowionym terminie, nie przysługuje mu zwrot wpłaconych środków.
    4. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Q18 ApartHotel nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
    5. Q18 ApartHotel ma prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny w ciągu 48 h od momentu dokonania rezerwacji. W takim przypadku wpłacona zaliczka lub opłata za pobyt zostanie zwrócona do 14 dni roboczych. W przypadku zwrotu na zagraniczne konto pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 50 PLN.

    VIII. Odstąpienie od umowy

    Zgodnie z art. 38 punkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje.

    1. Usługi

    Q18 ApartHotel mogą pobrać opłatę za dodatkowe usługi sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu Klienta.

    1. Opłaty dodatkowe
    2. Na życzenie Klienta istnieje możliwość dostarczenia odpłatnie do apartamentu łóżeczka dla dziecka i/lub krzesełka do karmienia. Koszt wynajęcia 50,00 zł/doba.
    3. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest zabronione. W przypadku zorganizowania imprezy uciążliwej dla pozostałych Klientów, Q18 ApartHotel może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 5000,00 zł.
    4. Zgubienie karty do apartamentu wiąże się z naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 20,00 zł.
    5. Miejsca parkingowe są dodatkowe płatne (w miarę dostępności) – koszt 60,00 zł za dobę.
    6. Śniadanie dodatkowo płatne: 40,00 zł/ osoba – wymagane zgłoszenie przez wysłanie SMS do godz. 20:00 dnia poprzedniego. W treści SMS należy podać numer apartamentu, nazwę śniadania oraz ilość posiłków na dany poranek. Dostawa śniadania odbywa się każdego dnia w godzinach o godzinie 9:00 oraz godzinie 10:00 (Z WYJĄTKIEM NIEDZIELI).
    7. Koszt dodatkowego kompletu pościeli i ręczników hotelowych wynosi 100,00 zł/komplet.
    8. Palenie
    9. W całym obiekcie Q18 ApartHotel obowiązuje bezwzględny zakaz palenia oraz podgrzewania wyrobów tytoniowych i innych, jest ono możliwe jedynie w wyznaczonych do tego miejscach. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500,00 zł.
    10. Za bezpodstawne uruchomienie alarmu przeciwpożarowego Gość zostanie obciążony karą pieniężną
      w wysokości 1500,00 zł za wezwanie straży pożarnej.

    XII. Reklamacje

    1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient może zgłosić w formie elektronicznej na adres recepcja@q18.bsproject.pl w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia pobytu.
    2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.

    XIII. Odpowiedzialność

    1. Q18 ApartHotel nie ponosi odpowiedzialności za zmiany, na które nie ma bezpośredniego wpływu i/lub kontroli. W szczególności na remonty, prace budowlane i wykończeniowe w sąsiedztwie Apartamentów, hałas oraz chwilowe braki w dostawie mediów. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na funkcjonowanie obiektu tj. nagłe braki w dostawie prądu/wody/ogrzewania/internetu oraz za awarie spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi np. silnym wiatrem lub intensywnymi opadami śniegu/deszczu.
    2. Zapewniamy Państwa, że dokładamy wszelkich starań by na bieżąco monitorować i aktualizować opis wyposażenia Apartamentów, jak również utrzymania ich standardu. Nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rzeczy osobiste, samochód i jego zawartość oraz za urazy lub choroby Klienta podczas jego pobytu w Q18 ApartHotel. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
    3. Q18 ApartHotel nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedmioty należące do Klienta pozostawione
      w lokalu po dniu wymeldowania.
    4. Informujemy, iż obiekt Q18 ApartHotel jest monitorowany.
    5. W przypadkach nieujętych niniejszym regulaminie zastosowania mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.
    6. RODO – ochrona danych osobowych
    7. Dane osobowe przekazywane nam przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji zgodnie z art.6 pkt. 1 lit b RODO – „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”.

    Firmą  świadcząca usługi wynajmu apartamentów jest:
    MODERN GROUP Dariusz Muszyński
    ul. Królowej Jadwigi 18
    85 – 231 Bydgoszcz
    NIP: 559-145-81-75
    REGON: 091507627

    1. Zgodnie z art. 13  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informujemy, iż:

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

    XVI. Polityka prywatności

    1. Korzystając z naszych usług wynajmu apartamentów w Q18 ApartHotel powierzasz nam swoje informacje.
    2. Administratorem danych osobowych oraz danych z monitoringu Klienta jest MODERN GROUP Dariusz Muszyński, który zobowiązuje się do przetwarzania danych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
    3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
    4. Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom obiektu, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają. Pani/Pana dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres np. do ew. odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
    5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    6. Dla zachowania bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przez firmę, zapewniamy ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony ich danych osobowych. Zapewniamy gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
    7. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
    8. Pani/Pana dane osobowe tj.: imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu, adres będą przetwarzane w celu marketingowym, bądź w celu wykonania umowy wynajmu, której stroną jest osoba, której te dane dotyczą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody.
    9. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych tj.: Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, firmy obsługujące system płatności elektronicznych, firmy informatyczne, biuro rachunkowe, z którymi mamy zawartą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych itp.
    10. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, czyli na podstawie udzielonej zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia.
    12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Nie podanie danych osobowych może skutkować odmową realizacji wskazanych wyżej celów umowy.
    13. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora na podstawie Rozporządzenia nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

    XVII. Wybór prawa

    Do realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy właściwe jest prawo polskie. W razie powstania sporu rozstrzygnięty on zostanie przez sąd właściwy dla siedziby MODERN GROUP Dariusz Muszyński.

     

    Stan na dzień 01-05-2022 r.

     

    iusz Muszyński, ul. Królowej Jadwigi 18; 85-231 Bydgoszcz, NIP 559-145-81-75 – zwany dalej Q18 ApartHotel.

  3. Usługa – usługa zakwaterowania realizowana przez MODERN GROUP Dariusz Muszyński pod nazwą Q18 ApartHotel na rzecz klienta.
  4. Umowa – wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z umowy zakwaterowania w lokalach.
  5. Cena za usługę – kwota wskazana podczas rezerwacji, obejmująca należności wynikające z umowy.

I. Rezerwacja apartamentu

  1. Podczas rezerwacji Klient wybiera lokal oferowany przez Q18 ApartHotel za pośrednictwem strony internetowej lub portalu pośredniczącego w zawieraniu umów, a następnie dokonuje rezerwacji konkretnego lokalu poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego w serwisie internetowym. Aby dokonać rezerwacji klient zobowiązany jest do zapłaty zaliczki w wysokości 30% wartości pobytu, za pośrednictwem systemu płatności internetowych. Klient może również dokonać rezerwacji telefonicznie pod numerem telefonu +52 330 87 93.
  2. Oferowane lokale są przeznaczone do zamieszkania maksymalnie przez liczbę osób wskazanych w formularzu rezerwacji. Liczba osób nie może przekraczać ilości maksymalnie przeznaczonej dla danego lokalu. Klient wskazuje liczbę osób w formularzu rezerwacji.
  3. Jeśli ilość osób jest większa niż ta podana przy rezerwacji, Q18 ApartHotel może zażądać dodatkowej opłaty lub zerwać umowę, co spowoduje nie udostępnienie apartamentu Klientowi lub konieczność opuszczenia go przez Klienta.
  4. Potwierdzeniem rezerwacji jest doręczenie wiadomości na adres poczty elektronicznej, wskazanej przez Klienta podczas procesu rezerwacji.

II. Opłata za pobyt

  1. Klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 30% lub całej kwoty w ciągu 8h od otrzymania rezerwacji poprzez jedną z metod płatności podaną w wiadomości mailowej.
  2. Klient zobowiązany jest wpłacić pełną kwotę najpóźniej w dniu przyjazdu.
  3. Zaliczka winna być uiszczona za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego bezpośrednio poprzez panel rezerwacyjny lub przelewem na wskazane w formularzu konto bankowe. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry przed planowanym przyjazdem lub w dniu przyjazdu w recepcji, bądź bezpośrednio w „kiosku hotelowym” Q18 ApartHotel. W przypadku rezerwacji apartamentu z krótkim terminem przyjazdu, Usługodawca w niektórych przypadkach, zastrzega sobie prawo do rezerwacji apartamentu po otrzymanej płatności.
  4. Brak wpłaty środków w ciągu 4h od trzymania rezerwacji skutkuje natychmiastową anulacją rezerwacji.
  5. Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych w procesie rezerwacji (imię, nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej, adres, numer dokumentu tożsamości)
  6. Dowodem zakupu jest paragon. Jeśli Klient potrzebuje faktury za pobyt, zobowiązany jest do przekazania tej informacji przed dokonaniem płatności. Po wystawieniu paragonu, nie ma możliwości otrzymania faktury.
  7. W przypadku przedłużenia rezerwacji, obowiązuje cena zgodna z aktualnym cennikiem hotelowym na dany dzień.

III. Doba hotelowa

  1. Apartament wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się nie wcześniej niż o godz. 15:00 pierwszego dnia pobytu Gości(a) a kończy się nie później niż o godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu.

IV. Dostęp do Q18 ApartHotel

  1. Kod dostępu do budynku, w którym znajdują się apartamenty przekazywany jest na podany przez Klienta adres e-mail/numer telefonu. Następnie kartę dostępu do samego apartamentu Gość pobiera w kiosku hotelowym
    w recepcji samoobsługowej. Karta hotelowa/kod dostępu, którą Klient otrzymuje w chwili zameldowania jest kodowana dla Klienta na czas Jego pobytu i nie może być przekazywana osobom trzecim z wyłączeniem osób, które wspólnie z nim przebywają w apartamencie na czas pobytu. Klient nie ma prawa udostępniania apartamentu osobom trzecim.

V. Zwrot kart dostępu

  1. Zdanie karty dostępu do apartamentu następuje w dniu wyjazdu Gości(a) poprzez umieszczenie jej w kiosku samoobsługowym.

VI. Warunki pobytu w Q18 ApartHotel

  1. Gość(cie) jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22:00 do 6:00).
  2. Recepcja czynna jest od 8:00 do 16:00.
  3. Wszelkie usterki lub awarie powstałe na terenie budynku czy też w apartamencie, na które Q18 ApartHotel nie ma wpływu nie są podstawą do anulowania lub zmiany opłat za pobyt.
  4. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Q18 ApartHotel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji. W wypadku braku zgody Klienta na zamienny apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Usługodawca ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez niego zaliczki.
  5. Parking Q18 ApartHotel jest monitorowany 24h, niestrzeżony, firma nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy, jak również nie ponosi odpowiedzialności za nieuiszczenie lub nieprawidłowe uiszczenie opłaty za parkowanie w strefie płatnego parkowania.
  6. Gość(cie) zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP oraz ppoż. Zabronione jest niszczenie apartamentu, klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi oraz wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie ppoż. W przypadku naruszenia określonych zasad Usługodawca uprawniony jest do obciążenia Klienta kosztami, które pozwolą na doprowadzenie apartamentu do stanu poprzedniego.
  7. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w apartamencie powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
  8. W przypadku, gdy Klient w sposób rażący narusza określone zasady, spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między domownikami i gośćmi – Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Klientowi umowy pobytu w apartamencie ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu. W takiej sytuacji Klientowi nie będzie przysługiwał zwrot należności za niewykorzystany okres pobytu. Q18 ApartHotel zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia Gości(a), którzy podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyli Regulamin.
  9. Q18 ApartHotel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałas spowodowane przez sąsiadów (np. remont, zakłócanie ciszy nocnej, nieodpowiednie zachowanie na terenie obiektu). W przypadku zakłócania ciszy nocnej należy o tym fakcie powiadomić policję. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
  10. Zabrania się bez pisemnej zgody Q18 ApartHotel publikowania zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych, na których można zidentyfikować apartament lub jego część a mogą one naruszyć dobre imię Q18 ApartHotel
  11. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmówienia pobytu Klientów, którzy przyjechali w większej ilości osób niż podanych w warunkach rezerwacji. Każda zmiana odnośnie ilości osób powinna być zgłoszona co najmniej 24h przed planowanym przyjazdem celem przygotowania apartamentu.
  12. Dziecko do lat 3 (jedno na apartament) śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą regularną cenę i traktowane są na takich samych zasadach jak osoba dorosła.
  13. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  14. W apartamencie jak i w całym obiekcie Q18 ApartHotel obowiązuje bezwzględny zakaz:
    • wprowadzania zwierząt;
    • używania środków odurzających;
    • używania świec;
    • przenoszenia wyposażenia apartamentu do innych lokali (stoły, krzesła, zastawa stołowa  itd.);
    • zakaz wynoszenia mebli na balkon/taras.
  15. Usługodawca ma prawo do odmowy pobytu osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Klientowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystaną rezerwację.
  16. Osoby trzecie niezameldowane w apartamencie mogą w nim przebywać wyłącznie za zgodą wynajmującego. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie, jak również wszelkie szkody wyrządzone przez przebywające na jego zaproszenie osoby trzecie, niebędące zameldowane w Apartamencie.
  17. Klient (gość) zobowiązany jest w razie zagrożenia dla jego życia lub zdrowia (a także innych osób przebywających wraz z nim w apartamencie) niezwłocznie wezwać odpowiednie służby.
  18. Usługodawca zastrzega, że nie wszystkie elementy dekoracji widoczne na zdjęciach użytych do sesji fotograficznej są dostępne w ofercie.
  19. Usługodawca może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości czy też szkodę na osobie Gościa bądź pracowników lub innych osobach przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt innych klientów lub funkcjonowanie obiektu.
  20. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować drogą mailową/sms lub bezpośrednio pracownika Q18 ApartHotel. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.

VII. Anulowanie rezerwacji lub jej zmiana

  1. Bezpłatna anulacja oraz wszelkie zmiany dotyczące rezerwacji są możliwe na 3 dni przed rozpoczęciem pobytu. Prosimy pamiętać, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Każda zmiana uzgadniana jest indywidualnie i uzależniona jest od kalendarza dostępności. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian bądź naliczeniu dodatkowych opłat. Zwrot wpłaconych środków następuje w ciągu 14 dni roboczych.
  2. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Q18 ApartHotel, jeżeli jest dostępny ten sam lub inny apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Q18 ApartHotel uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki lub całości opłaty za pobyt.
  3. Jeśli Klient anuluje rezerwację po ustanowionym terminie, nie przysługuje mu zwrot wpłaconych środków.
  4. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Q18 ApartHotel nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
  5. Q18 ApartHotel ma prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny w ciągu 48 h od momentu dokonania rezerwacji. W takim przypadku wpłacona zaliczka lub opłata za pobyt zostanie zwrócona do 14 dni roboczych. W przypadku zwrotu na zagraniczne konto pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 50 PLN.

VIII. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 punkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje.

IX. Usługi

  1. Q18 ApartHotel mogą pobrać opłatę za dodatkowe usługi sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu Klienta.

X. Opłaty dodatkowe

  1. Na życzenie Klienta istnieje możliwość dostarczenia odpłatnie do apartamentu łóżeczka dla dziecka i/lub krzesełka do karmienia. Koszt wynajęcia 50,00 zł/doba.
  2. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest zabronione. W przypadku zorganizowania imprezy uciążliwej dla pozostałych Klientów, Q18 ApartHotel może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 5000,00 zł.
  3. Zgubienie karty do apartamentu wiąże się z naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 20,00 zł.
  4. Miejsca parkingowe są dodatkowe płatne (w miarę dostępności) – koszt 60,00 zł za dobę.
  5. Śniadanie dodatkowo płatne: 40,00 zł/ osoba – wymagane zgłoszenie przez wysłanie SMS do godz. 20:00 dnia poprzedniego. W treści SMS należy podać numer apartamentu, nazwę śniadania oraz ilość posiłków na dany poranek. Dostawa śniadania odbywa się każdego dnia w godzinach o godzinie 9:00 oraz godzinie 10:00 (Z WYJĄTKIEM NIEDZIELI I ŚWIĄT).
  6. Koszt dodatkowego kompletu pościeli i ręczników hotelowych wynosi 100,00 zł/komplet.

XI. Palenie

  1. W całym obiekcie Q18 ApartHotel obowiązuje bezwzględny zakaz palenia oraz podgrzewania wyrobów tytoniowych i innych, jest ono możliwe jedynie w wyznaczonych do tego miejscach. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500,00 zł.
  2. Za bezpodstawne uruchomienie alarmu przeciwpożarowego Gość zostanie obciążony karą pieniężną
    w wysokości 1500,00 zł za wezwanie straży pożarnej.

XII. Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient może zgłosić w formie elektronicznej na adres recepcja@q18.bsproject.pl w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia pobytu
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.

XIII. Odpowiedzialność

  1. Q18 ApartHotel nie ponosi odpowiedzialności za zmiany, na które nie ma bezpośredniego wpływu i/lub kontroli. W szczególności na remonty, prace budowlane i wykończeniowe w sąsiedztwie Apartamentów, hałas oraz chwilowe braki w dostawie mediów. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na funkcjonowanie obiektu tj. nagłe braki w dostawie prądu/wody/ogrzewania/internetu oraz za awarie spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi np. silnym wiatrem lub intensywnymi opadami śniegu/deszczu.
  2. Zapewniamy Państwa, że dokładamy wszelkich starań by na bieżąco monitorować i aktualizować opis wyposażenia Apartamentów, jak również utrzymania ich standardu. Nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rzeczy osobiste, samochód i jego zawartość oraz za urazy lub choroby Klienta podczas jego pobytu w Q18 ApartHotel. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
  3. Q18 ApartHotel nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedmioty należące do Klienta pozostawione
    w lokalu po dniu wymeldowania.
  4. Informujemy, iż obiekt Q18 ApartHotel jest monitorowany.
  5. W przypadkach nieujętych niniejszym regulaminie zastosowania mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.

XIV. RODO – ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe przekazywane nam przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji zgodnie z art.6 pkt. 1 lit b RODO – „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”.
    Firmą  świadcząca usługi wynajmu apartamentów jest:
    MODERN GROUP Dariusz Muszyński
    ul. Królowej Jadwigi 18
    85 – 231 Bydgoszcz
    NIP: 559-145-81-75
    REGON: 091507627
  2. Zgodnie z art. 13  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informujemy, iż:
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

XV. Polityka prywatności

  1. Korzystając z naszych usług wynajmu apartamentów w Q18 ApartHotel powierzasz nam swoje informacje.
  2. Administratorem danych osobowych oraz danych z monitoringu Klienta jest MODERN GROUP Dariusz Muszyński, który zobowiązuje się do przetwarzania danych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
  4. Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom obiektu, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają. Pani/Pana dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres np. do ew. odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
  5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Dla zachowania bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przez firmę, zapewniamy ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony ich danych osobowych. Zapewniamy gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
  7. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
  8. Pani/Pana dane osobowe tj.: imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu, adres będą przetwarzane w celu marketingowym, bądź w celu wykonania umowy wynajmu, której stroną jest osoba, której te dane dotyczą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody.
  9. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych tj.: Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, firmy obsługujące system płatności elektronicznych, firmy informatyczne, biuro rachunkowe, z którymi mamy zawartą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych itp.
  10. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, czyli na podstawie udzielonej zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Nie podanie danych osobowych może skutkować odmową realizacji wskazanych wyżej celów umowy.
  13. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora na podstawie Rozporządzenia nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

XVI. Wybór prawa

  1. Do realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy właściwe jest prawo polskie. W razie powstania sporu rozstrzygnięty on zostanie przez sąd właściwy dla siedziby MODERN GROUP Dariusz Muszyński.

Stan na dzień 01-05-2022 r.